Telefon: +48 32 4450736/ +48 729 141 522   e-mail: biuro@magnus-larsen.pl

 

SPÓŁDZIELNIE I WSPÓLNOTY MIESZKANIOWE są jednymi z pierwszych BENEFICJENTÓW programu PROSUMENT, którego budżet wynosi ponad 600 milionów złotych.


MY ZROBIMY WSZYSTKO

W celu obniżenia rachunków za prąd musimy dobrać i zainstalować optymalny dla Państwa system fotowoltaiczny.

To nasza praca i pasja.

Nasz zespół zadba o wszystko :

1. począwszy od zaprojektowania właściwego systemu,

2. poprzez inspekcję na miejscu budowy,

3. przygotowania odpowiednich dokumentów,

4. pomoc w pozyskaniu finansowania,

5. pomontaż paneli oraz uruchomienie i podłączenie elektrowni pv.



RACHUNEK ZA PRĄD PRZED I PO ZAINSTALOWANIU FOTOWOLTAIKI

PŁAĆ MNIEJ ZA PRĄD

Im więcej wynosi Twój rachunek za prąd – tym więcej możesz zaoszczędzić


ZAJMIEMY SIĘ WSZYSTKIM OD POCZĄTKU DO KOŃCA, A CAŁY PROCES TO TYLKO KILKA PROSTYCH KROKÓW



KROK I  DARMOWE KONSULTACJA I OFERTA

Każdy projekt rozpoczynamy od rozmowy z Państwem, aby sprawdzić czy i jak fotwoltaika może Państwu pomóc obniżyć miesięczne koszty. Pytamy o wysokość miesięcznych rachunków za prąd oraz sprawdzamy techniczne możliwości zainstalowania systemu pv.

Po rozmowie zostaje przygotowany darmowa oferta spełniająca Państwa oczekiwania, która zawiera koszt instalacji oraz informację o rocznych możliwościach obniżenia rachunków.


KROK II  PODPISANIE UMOWY

Po zaakceptowaniu przez Państwa spersonalizowanej umowy na wykonanie projektu, dostarczenie produktów i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla Państwa spółdzielni/wspólnoty mieszkaniowej podpisujemy dokumenty zawierającą warunki transakcji oraz termin wykonania instalacji.


KROK III PRZYGOTOWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ

Na tym etapie przygotowujemy dla Państwa niezbędną dokumentację techniczną. W tym celu ściśle współpracujemy z osobami zarządzającymi spółdzielnią/wspólnotą mieszkaniową lub wyznaczonymi osobami. W tym etapie musimy zadać dużo pytań aby dopracować projekt w najmniejszych szczegółach.


KROK IV  (OPCJONALNIE) POMOC W POZYSKANIU FINANSOWANIA

Na Państwa życzenie pomagamy również w pozyskaniu finansowania dla nowej instalacji pv


KROK V INSTALACJA SYSTEMU PV

Budowa większości systemów pv spółdzielni/wspólnot mieszkaniowych zajmuje ZALEDWIE KILKA DNI.

W tym etapie my pracujemy, a Państwo odpoczywają oczekując bliskiej obniżki rachunków za energię elektryczną.


KROK VI PODŁĄCZAMY SIĘ DO SIECI I PŁACIMY MNIEJ ZA PRĄD

Po złożeniu dokumentów w Zakładzie Energetycznym nowa instalacja zostaje podłączona do sieci, a Państwo zaczynają produkować własny prąd i tym sposobem zostają zmniejszone koszty funkcjonowania spółdzielni/wspólnoty mieszkaniowej, a zaoszczędzone pieniądze mogą zostać przeznaczone na dodatkowe inwestycję i rozwój.

    Twoje imię lub firma (wymagane)

    Twój telefon(wymagane)

    Twój e-mail (wymagane)

    Twoja wiadomość

    Podziel się na:
    • Google Bookmarks
    • Blip
    • Blogger.com
    • RSS
    • Wykop
    • email
    • Facebook
    • Twitter