Telefon: +48 32 4450736/ +48 729 141 522 e-mail: biuro@magnus-larsen.pl
SPÓŁDZIELNIE I WSPÓLNOTY MIESZKANIOWE są jednymi z pierwszych BENEFICJENTÓW programu PROSUMENT, którego budżet wynosi ponad 600 milionów złotych.
Telefon: +48 32 4450736/ +48 729 141 522 e-mail: biuro@magnus-larsen.pl
SPÓŁDZIELNIE I WSPÓLNOTY MIESZKANIOWE są jednymi z pierwszych BENEFICJENTÓW programu PROSUMENT, którego budżet wynosi ponad 600 milionów złotych.
MY ZROBIMY WSZYSTKO
W celu obniżenia rachunków za prąd musimy dobrać i zainstalować optymalny dla Państwa system fotowoltaiczny.
To nasza praca i pasja.
Nasz zespół zadba o wszystko :
1. począwszy od zaprojektowania właściwego systemu,
2. poprzez inspekcję na miejscu budowy,
3. przygotowania odpowiednich dokumentów,
4. pomoc w pozyskaniu finansowania,
5. pomontaż paneli oraz uruchomienie i podłączenie elektrowni pv.
RACHUNEK ZA PRĄD PRZED I PO ZAINSTALOWANIU FOTOWOLTAIKI
PŁAĆ MNIEJ ZA PRĄD
Im więcej wynosi Twój rachunek za prąd – tym więcej możesz zaoszczędzić
ZAJMIEMY SIĘ WSZYSTKIM OD POCZĄTKU DO KOŃCA, A CAŁY PROCES TO TYLKO KILKA PROSTYCH KROKÓW
KROK I DARMOWE KONSULTACJA I OFERTA
Każdy projekt rozpoczynamy od rozmowy z Państwem, aby sprawdzić czy i jak fotwoltaika może Państwu pomóc obniżyć miesięczne koszty. Pytamy o wysokość miesięcznych rachunków za prąd oraz sprawdzamy techniczne możliwości zainstalowania systemu pv.
Po rozmowie zostaje przygotowany darmowa oferta spełniająca Państwa oczekiwania, która zawiera koszt instalacji oraz informację o rocznych możliwościach obniżenia rachunków.
KROK II PODPISANIE UMOWY
Po zaakceptowaniu przez Państwa spersonalizowanej umowy na wykonanie projektu, dostarczenie produktów i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dla Państwa spółdzielni/wspólnoty mieszkaniowej podpisujemy dokumenty zawierającą warunki transakcji oraz termin wykonania instalacji.
KROK III PRZYGOTOWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
Na tym etapie przygotowujemy dla Państwa niezbędną dokumentację techniczną. W tym celu ściśle współpracujemy z osobami zarządzającymi spółdzielnią/wspólnotą mieszkaniową lub wyznaczonymi osobami. W tym etapie musimy zadać dużo pytań aby dopracować projekt w najmniejszych szczegółach.
KROK IV (OPCJONALNIE) POMOC W POZYSKANIU FINANSOWANIA
Na Państwa życzenie pomagamy również w pozyskaniu finansowania dla nowej instalacji pv
KROK V INSTALACJA SYSTEMU PV
Budowa większości systemów pv spółdzielni/wspólnot mieszkaniowych zajmuje ZALEDWIE KILKA DNI.
W tym etapie my pracujemy, a Państwo odpoczywają oczekując bliskiej obniżki rachunków za energię elektryczną.
KROK VI PODŁĄCZAMY SIĘ DO SIECI I PŁACIMY MNIEJ ZA PRĄD
Po złożeniu dokumentów w Zakładzie Energetycznym nowa instalacja zostaje podłączona do sieci, a Państwo zaczynają produkować własny prąd i tym sposobem zostają zmniejszone koszty funkcjonowania spółdzielni/wspólnoty mieszkaniowej, a zaoszczędzone pieniądze mogą zostać przeznaczone na dodatkowe inwestycję i rozwój.